Klubmodul henter siden
Klubmesterskaber 2024
Tilmeldingsfrist er overskredet
Kom og vær med til en hyggelig dag den 13. april 2024, hvor vi Spiller hyggebadminton samt kårer Årets klubmestre i ungdom/børn, senior og motion/veteran.

Vi starter med generalforsamling og gratis rundstykker kl. 9.
Herefter laver vi et almindeligt klubmesterskab, hvor man melder sig til i sin årgang og vinderen findes.
Efter de almindelige klubmesterskaber, laver vi en omgang 'raflecup' (man trækker et kort og finder både medspiller og modspillere, efter kampen slår vinderne med 2 terninger og taberne med 1 - og så trækker man et nyt kort). Det giver mulighed for en masse hyggelige blandede kampe med forskellige makkere.
Man må gerne kun tilmelde sig raflecup, hvis man ikke har lyst til at deltage i klubmesterskaberne. Familiemedlemmer må også gerne være med i raflecup.
Efter raflecup er der aftensmad.

Tilmelding i følgende rækker:

Ungdom: Der spilles i single, double og mix. Puljerne sammensættes ud fra tilmeldingerne.
U17/19-spillere kan også vælge at stille op i seniorrækken.
Motion/veteran: Mesterskaberne for motionister/veteraner afvikles - såvidt muligt - i to rækker:  A og B.
Senior: Der spilles i single, double og mix. Motionister og U17/19 spillere må gerne stille op i denne række.
Puljerne sammensættes ud fra tilmeldingerne.

Pris for fælles opvarmning og klubmesterskab: 0 kr.

Bemærk !! Turneringsformen vil blive valgt efter hvor mange/hvilke tilmeldinger, der er i de forskellige rækker.

Fælles: Der er præmier i alle rækker og disse bliver overrakt løbende i løbet af dagen, evt. til fællesspisning, hvis det kan lade sig gøre.
Tilmelding: er bindende og skal være sket senest den 6. april 2024.

Fællesspisning og hygge.
Lørdag aften ca. kl. 17.30 er der mulighed for fællesspisning og hygge. Også ”ikke-badmintonspillende” forældre, ægtefæller og søskende er velkomne.  Menuen består af kyllingefilet i paprikasovs, grøn bønnesalat med feta, frikadeller med kold kartoffelsalat, salatbar, flutes og dressing. Sodavand, vin, øl, kaffe og andre drikkevarer kan købes i cafeteriet. Pris for mad er kr. 95. Tilmelding er bindende.

HGF Badminton

Tilmeldte