Klubmodul henter siden
Klubmesterskaber 2018
Tilmeldingsfrist er overskredet
Kom og vær med til en hyggelig dag den 8. april 2018, hvor vi kårer Årets klubmestre i Ungdom, senior og Motion/veteran.

Vi starter med generalforsamling. Herefter er der mulighed for masser af kampe og om aftenen er der fællesspisning for alle.
Tilmelding i følgende rækker:
Motion/veteran: Mesterskaberne for motionister/veteraner afvikles - såvidt muligt - i to rækker:  A og B.
Prisen er 100 kr.
Ungdom: Der spilles i single, double og mix. Puljerne sammensættes ud fra tilmeldingerne. Prisen er 60 kr.
U17-spillere kan også vælge at stille op i seniorrækken.
Senior: Mesterskaberne for senior afvikles - såvidt muligt - i to rækker efter styrke.
Senior, Old og U19 spiller sammen. U17-spillere kan også vælge at stille op i seniorrækken. Prisen er 100 kr.
Bemærk !! Som skrevet i indbydelsen, vil turneringsformen blive valgt efter hvor mange/hvilke tilmeldinger, der er i de forskellige rækker.

Fælles: Der er præmier i alle rækker og disse bliver i år overrakt, når de enkelte rækker er blevet færdigspillet.
Tilmelding: er bindende og skal være sket senest den 18. marts 2018.

Fællesspisning og hygge:  Bemærk dette vil kun blive arrangeret, hvis der er tilstrækkelig tilslutning.
Søndag aften ca. kl. 17.30 inviterer HGF-badminton alle til fællesspisning og hygge. Også ”ikke-badmintonspillende” forældre, ægtefæller og søskende er velkomne. Når ungerne har fået stillet sulten, åbner vi hal B, så børn og unge kan lege, spille badminton og andre små boldspil til dunkende musikrytmer, mens de voksne hygger sig i cafeteriet. Menuen: Kylling og råstegte kartofler, salat og flutes samt en sodavand til børnene og et glas vin til de voksne. Pris: kun 80 kroner. Kaffe og andre drikkevarer kan købes. Betaling sker ved tilmeldingen på klubmodulet. Tilmelding er bindende.

HGF Badminton

Tilmeldte