Efterår 2023 til forår 2024 01.07.2023  -  30.06.2024
Vejledning
Vejledning til holdtilmelding

Ungdom:
Holdnavnene hedder hold 1, 2, 3 og 4. Vi har lavet følgende vejledende oversigt ifht hvilket hold man bør tilmelde sig.
Miniton: 4 - 8 år + forældre
Hold 1: U9-U13, begynder (spillet 0-1 sæson)
Hold 2: U11-U13, øvede (spillet 1-2 sæsoner)
Hold 3: U13-U17 (spillet ca. 2 sæsoner)
Hold 4: U15-U19 (spillet 3 eller flere sæsoner)
Fredagstræning: Ungdomsspillere, der er tilmeldt holdturnering inviteres til særskilt træning - invitation følger.

Alle hold træner 2 gange om ugen (dog undtagen miniton), og er modulopbygget. Dvs. man aktivt skal tilmelde sig begge træningsgange - hvis man ønsker at træne 2 gange ugentligt (hvilket vi opfordrer til).
Hold 4: Her er der obligatorisk tilmelding til 2 ugentlige træninger (sker automatisk ved tilmelding)

Det er dog i princippet muligt at tilmelde sig på forskellige ugentlige træninger, der ikke er sammenhørende. Der opfordres til, at man først kontakter Morten Ellemann morten7jensen@gmail.com, hvis man ønsker at sammensætte sin træning på anden vis end den foreslåede.

Senior:
Det er muligt at træne 1 eller 2 gange ugentligt, træningerne ligger mandag og torsdag - hvis man vælger 1 gang ugentligt, er det valgtfrit hvilket dag man evt. ønsker at træne.

Mandag: Træner og kampe ved Benjamin Illum Klindt (Taktisk og teknisk præget)

Torsdag: Træning og kampe ved Heidi Lerche, Jakob Thomsen og Morten Ellemann Jensen (mange kampe).

Ungdomsspillere på hold 4 inviteres til at træne gratis med på seniortræningen (om mandagen).

Motionister:
Har du spillet tidligere vil du kunne genkende træningstiderne, de er de samme som sidste år.
Er du ny i klubben, er du mere end velkommen. Er du i tvivl om, hvilket hold du bør tilmelde dig, er du velkommen til at kontakte en af holdlederne, deres kontaktoplysninger står under hvert hold, når du klikker ind på holdet under tilmelding.

Spørgsmål?
Kontakt:
Henrik Pedersen, pedersen.h@icloud.com
Tom Sørensen, tomekmann@hotmail.com

Vh bestyrelsen

U15-U19 hold 4 - 1 træning (Hold4.2)
Tilmeld/Læs mere - (1)